Blue Flower

Stap Vooruit Festival

Logo Stap Vooruit FestivalOp zaterdag 12 oktober organiseren de werkgroep Stap Vooruit en Raad van Kerken Oude IJsselstreek het Stap Vooruit Festival. Het is een gezellige middag van 13.00 – 18.00 uur in de SSP-Hal op het DRU-Industriepark te Ulft. Op dit festival spelen een aantal artiesten: X-plain met Arthur ter Voert, bekend van The Voice of Holland 2015, Bokkie Peters en DJ Hubert. Daarnaast zijn er modeshows en komt er ‘koninklijk bezoek’. Daarnaast is er net als op de Herfstfair van oktober 2018 een markt met veel informatie en tips om meer te doen met weinig geld. Er is een aantal hulpverleners die helpt in tijden van financiële stress, een low-budget markt met de weggeefstand als absolute trekker. Daarnaast is er een rijk aanbod om actief mee te gaan doen met de gezellige activiteiten van inloop-huizen, clubs en verenigingen, maar ook met het rijke palet aan vrijwilligerswerk in onze gemeente.

Iedereen is welkom op dit gratis festival, maar deze middag is er speciaal voor mensen met een kleine beurs, en voor hen die op een andere manier hindernissen ondervinden om volop mee te doen in onze samenleving. Deze middag mag iedereen een stap vooruit maken.